21 Aralık 2009 Pazartesi

şu an yanımda olsaydın sarılırdın bana mutlaka. bazen bir iç çekiş gibiydi bakışın. duygusundan habersiz bir yağmurun, kararsız bir başa keder inmesi gibiydi. bakıyordun ama görmüyordun. bakıyordun ama hayal ettiğin ben değildim sanki.. bakıyordun ve iç çekiyordu gözlerin. 'bir masal' yazmıştım oysa ben. öyle mutlu olmuş o hikayede yaşadığımı sanmıştım.ileride firar etmiş olacağını çok sonra anlayacağım; başka bir masala, başka bir masal adamıyla.. huzuru seçeceksin sen belli ki. benden çok uzakta, benim olandan başka bir yerde. benim sana veremeyeceğim huzuru bulacaksın orada. huzuru seçeceksin ve ben kaybedeceğim. masal bitmiş olacak çoktan.
sevgiler.

(herhal hasta olacağım tekrar. duygusallaşıyorum, hassas yerden bakıyorum herşeye. ara sıra özlüyorum bu hallerimi ama hayır.. şimdi değil.iyi olmaya ihtiyacım var biraz.kötü değilim de hani,bu başka türlü bi iyilik. )